Dlaczego klientki rezygnują z Twoich usług stylizacji rzęs?

0
Dlaczego klientki rezygnują z Twoich usług stylizacji rzęs?

Stylizacja rzęs jest tą, z której chętnie korzysta coraz większe grono klientek. Nie sposób nie zwrócić uwagi na to, iż są one stałymi bywalczyniami u kosmetyczek. Nie zawsze jednak udaje się sprawić, by były one usatysfakcjonowane i by ich wizyty faktycznie miały miejsce jeszcze przez długi czas.

Stałe odbiorczynie stylizacji rzęs

Bardzo dużo kobiet decyduje się na stałe wizyty u kosmetyczki. Jednym z zabiegów, z których bardzo często korzystają jest stylizacja rzęs. Jest to czasochłonna sprawa, więc nie każdej z pań musi to odpowiadać. Powinny one jednak dobrze zdawać sobie sprawę z tego, iż:

- kosmetyczka dba o to, by wszystko było wykonane z odpowiednią starannością,

- nie da się tego przyspieszyć.

Klientka sama może zadecydować, czy chce wybierać się do salonu w celu wykonania u niej stylizacji rzęs. Osoby zachwycone jakością usług pracownicy lub właścicielki salonu doskonale zdają sobie sprawę z tego, iż zostają stałymi klientkami danego salonu. Niestety, niektóre z nich wypisują się z tego niepisanego grona bez podania żadnej przyczyny.

Dlaczego klientki rezygnują z usług kosmetyczki?

Żadna z odbiorczyń, korzystająca ze stylizacji rzęs nie ma żadnego obowiązku tłumaczenia tego, dlaczego zrezygnowała z usług konkretnego salonu.

Do prawdopodobnych powodów zaliczyć można zbyt wysoką cenę usługi. Oczywistym jest, że osoba wykonująca stylizację rzęs musi pobierać określoną opłatę, by nie musiała być stratna w związku z wykonywaniem tej usługi. Zawsze jednak status materialny klientki może zmienić się z dnia na dzień. Nie będzie to dla niej powodem do chluby, więc na pewno nie poda prawdziwego powodu rezygnacji.

Warto jest zwrócić uwagę również na znalezienie innej osoby, zajmującej się stylizacją rzęs. Być może będzie ona miała niższą cenę, przystępniejsze godziny przyjęć, czy też rabat na co którąś wizytę. W żadnym przypadku nie jest to więc wina poprzedniej osoby, wykonującej ten zabieg.

Nie sposób nie wymienić także tego, iż dla niektórych odbiorczyń przeszkodą może być prowadzenie rozmowy na różnorodne tematy. Nie każda z klientek ma ochotę opowiadać o swoim prywatnym życiu lub też słuchać plotek na temat poprzednich interesantek i ich codzienności.

Czy rezygnacja stałych klientek jest winą kosmetyczki?

Nie w każdym przypadku rezygnacja stałych klientek ze stylizacji rzęs wykonywanych przez daną kosmetyczkę jest jej winą. Bywa, że kobiety zaczynają mieć zupełnie inne oczekiwania, niż miało to miejsce do danego momentu. Z tego też względu zaczynają przeszkadzać im:

- cena,

- czas wykonania zabiegu,

- rozmowa kosmetyczki na różnorodne tematy,

- opóźnienia związane z ich przyjęciem,

- przekładanie godzin spotkań,

- zbyt duża liczba osób w poczekalni

i nie tylko.

Ze strony stylistki rzęs może nie dojść do żadnych zmian. Stałe klientki, które będą chciały wycofać się z konkretnych usług, nawet bez żadnych podstaw zwrócą uwagę na to, iż coś zaczęło im przeszkadzać.

Kosmetyczka świadcząca usługę stylizacji rzęs również musi zdawać sobie sprawę z tego, iż odbiorczynie jej usług wcale nie muszą podawać powodu swojego odejścia. Wydzwanianie i wypytywanie o powód takiej decyzji nie jest najlepszym rozwiązaniem. 

Dlaczego nie wypada pytać stałą klientkę o powód odejścia?

Każdy musi mieć świadomość tego, iż klienci mają prawo do rezygnacji z usług w dowolnym momencie. Bez znaczenia jest to, czy:

- klientka będzie zadowolona z usług,

- odbiorczyni będzie miała zaplanowanych kilka wizyt do przodu,

- kosmetyczka nie zauważy żadnych niepokojących zmian, mogących wskazywać na to, że kobieta będzie chciała zrezygnować z jej usług.

Za każdym razem dopytywanie o powód rezygnacji może zostać bardzo źle odebrane. Żadna z klientek nie musi tłumaczyć, z jakiego powodu postanowiła zmienić swoją decyzję. Zadaniem stylistki rzęs jest sprawienie, by już na bieżąco móc przeprowadzać ankietę lub w trakcie dokonywania zabiegu dopytywać o to, co mogłaby już w danym momencie zmienić. Dzięki temu kosmetyczka z dnia na dzień będzie mogła dbać o ulepszanie swoich usług.

Zawsze lepiej sprawdza się natychmiastowa zmiana tego, nad czym obecnie juz można popracować. Nie ma konieczności czekania na to, aż stałe klientki zaczną rezygnować z wizyt tylko z tego powodu, że nie wprowadziło się zmian w życie.

Zastanawianie się nad tym, dlaczego kobiety rezygnują ze stylizacji rzęs nie jest koniecznością. Już na bieżąco można przeprowadzać ankiety i prosić o szczere opinie dotyczące tego, co można zmienić. Dzięki temu usługi kosmetyczki będą jeszcze bardziej zadowalające.

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium