Obecność w social media w dzisiejszych czasach jest kluczem do pozyskania klientek i zbudowania dochodowego biznesu beauty. Niestety, jeśli nie pokazujesz siebie i swoich usług w Internecie, można powiedzieć, że nie istniejesz. Klientki często porównują kilka salonów w danym mieście i wybierają nie ten, który ma najlepsze ceny czy najpiękniejsze wnętrza, ale ten, do którego nabiorą zaufania.
Jak zbudować to zaufanie? Najłatwiej jest zacząć pokazywać swoją twarz i działalność. Pamiętam, jak kiedyś sama zaczynałam mówić do kamery – w dodatku w obcym języku – i ile stresu mnie to kosztowało. W tamtych czasach nie pracowałam jeszcze świadomie w social media, dlatego każdą wypowiedź oglądałam po 10 razy i nagrywałam po 20 razy, aby było idealnie. Dziś zrobiłabym to inaczej, i właśnie tymi sposobami pragnę się z Tobą podzielić w tym artykule.